עולם הספורט

ככל שהביצועים הספורטיביים שלכם ממשיכים להשתפר בשאיפה להגיע ליעדי-כושר טובים יותר, האימון הופך להיות קשה יותר ובמקביל דרישות הגוף שלנו לרכיבים תזונתיים עולות.
כדי לעמוד בעומסים הנדרשים בעת ביצוע פעילות גופנית, חשוב להקפיד על אספקת אנרגיה נאותה ועל צריכת רכיבי-תזונה שונים.

ריצה

ריצה

כמעט כל אדם שרץ על בסיס קבוע יספר שההתמכרות ל"דבר" לא מאחרת להגיע. זה יכול להיות חלק מהתרוממות הרוח של הנעת הגוף בין האדמה לאוויר, או המגע ה… קרא עוד

אופניים

אופניים

מתי פעם אחרונה שמעתם את המשפט "זה כמו לרכב על אופניים" בשביל לתאר ביצוע של איזושהי פעולה קלה? הרלוונטיות של משפט זה מתפוגגת מעט כשנחשפים לעו… קרא עוד

משקולות

משקולות

מיצוק, אסתטיקה וכוח, אלו רק חלק מהיתרונות הבולטים פיזית של הרמת משקולות. ומה לגבי היתרונות הפסיכולוגיים? חיזוק תחושת הערך העצמי ואפילו הגעה … קרא עוד

ארובי

ארובי

הליכה, ריצה, רכיבה על אופניים, שחייה וגם ספינינג וזומבה הפופולריים אלו רק חלק ממגוון הפעילויות הגופניות הנחשבות לאירוביות. פעילות אירובית הי… קרא עוד

פציעות

פציעות

האם פעם תהיתם מדוע אתם סובלים מכאבי ברכיים כתוצאה מריצה, כאבי שרירים ממושכים כתוצאה מאימון הקרוספיט, דורבן העקב כתוצאה מאימוני ה-HIIT או פצי… קרא עוד

נוגדי חימצון

נוגדי חימצון

זה לא סוד שערב לפני תחרות כמו טריאתלון, מרתון או ריצת בוקר ארוכה, נמצא את עצמנו מול קערת פסטה גדולה ולחם בצד. הרגלי התזונה המשונים הללו התחי… קרא עוד

  הדרכה אישית ויצירת קשר
open contacts