דרושים

מחלקה: כספים, משרדי החברה בנתניה

משרה מלאה

לחברה המובילה בתחומה בתחום תוספי התזונה דרוש/ה כלכלנ/ית בכיר/ה לחטיבת הכספים.

התפקיד כולל: ניהול תקציבי החברה ברמה מפורטת - עריכת תחזיות לרווחיות, ביצוע מעקב אחר שינויים מתקציב וניתוחם, עריכת אומדנים
אחריות מלאה על כספי הפרויקטים כולל ניהול שוטף של תזרים המזומנים.

תחומי אחריות:

  • הקמת מחלקה כלכלית בחטיבת הכספים ברמת תשתיות, תקציבים ובקרות
  • אחריות מלאה על מערך התקציבים של החברה, ביצוע מעקב על תקציבים וניתוחם
  • בקרה תקציבית ותוכניות עבודה- עבודה עם כלל חטיבות החברה על הכנת אומדנים, תחזיות, עלויות מפורטות של פרוייקטים
  • בניית תכניות עבודה בהתאם לאסטרטגיית החברה, מעקב אחר עמידה באבני הדרך בפרוייקטים שונים
  • ביצוע בקרות כלכליות על מלאים, עריכת תחזיות על רווחיות של כלל פעילויות החברה
  • ניתוחי פערי ביצוע מול תכנון לצורך זיהוי חריגות בלו"ז ובתקציבים ודיווח לסמנכ"לים
  • עבודה מול ההנהלה הבכירה למתן כלים התומכים בקבלת החלטות
  • ניתוחים אנליטיים כגון פערי פוטנציאל צמיחה בסוגי עסקים/קטגוריות, אפקטיביות משאבים וניהול
  • ביצוע מטלות נוספות על פי הנחיות הממונים

 

דרישות:

  • בעל/ת תואר אקדמי ראשון בכלכלה ו/או מנהל עסקים ו/או בחשבונאות ו/או רו"ח בעל רישיון לשכת רו"ח בישראל
  • 4 שנות ניסיון בתחום כלכלה ותקציבים, מתוכם שנתיים לפחות בתחומים הבאים:
    בניית תכניות עבודה, ניהול לוחות זמנים ובקרה תקציבית בהיקפים ניכרים, ניסיון בהובלת תהליכים חוצי ארגון
  • נסיון מוכח בניהול סיכונים עסקיים - הצפת פערים במהלך החודש אל מול התחומים והחטיבות העסקיות לשם עמידה בתקציבים.
    נסיון מוכח בליווי כלכלי של התהליכים העסקיים כולל מתן כלים התומכים בתהליך קבלת החלטות של המנהלים בתחומים.
  • נסיון בעבודה בחברה תעשייתית גדולה- חובה
  • אויריינטציה ניהולית ונסיון בניהול צוות- יתרון
  • תשומת לב לפרטים, חשיבה אנליטית ויכולת ניתוח ברמה גבוהה
  • ראש גדול, מנהיגות ויכולת הובלה ברמה גבוהה, יצירת אמון ומחויבות עם כלל הממשקים
  • ראיה מקצועית ומערכתית רחבה, יכולת להגדיר תהליכי עבודה מורכבים ולהטמיעם במהירות ובשיטתיות
  • מחשבה יצירתית, חשיבה מחוץ לקופסא
  • עברית ברמת שפת אם, אנגלית ברמה טובה
  • תוכנות אופיס ברמה גבוהה לרבות אקסל- חובה
  • נסיון בעבודה עם תוכנת פריוריטי- יתרון
שלח קורות חיים

מחלקה: מערכות מידע, משרדי החברה בנתניה

משרה מלאה

דרישות התפקיד:

  • נסיון של כשנתיים בתמיכה/יישום פריוריטי על כל המודולים-  חובה!
    נסיון במערכת פריוריטי תעשייתית- יתרון
  • ידע בניהול הרשאות, ניהול BPM והבנת תהליכים.
  • כישורים אנליטיים, יכולת סדר וארגון גבוהה, תודעת שירות.

תחומי אחריות:

  • מתן תמיכה לכלל משתמשי הפריוריטי בארגון

פתיחת הרשאות, שדות והדרכות למשתמשים

שלח קורות חיים

מחלקה: תכנון, מפעל החברה בנצרת עילית/נוף הגליל

משרה מלאה

דרישות התפקיד:

הנדסאי/ת תעשיה וניהול- חובה
נסיון של כשנתיים בביצוע תפקיד דומה במפעל יצרני תהליכי -  חובה!
ניסיון בתהליכי ייצור ושרשרת אספקה - חובה!
נסיון קודם במערכת ה- Priority  חובה!

כישורים אנליטיים, יכולת סדר וארגון גבוהה, תודעת שירות.

תחומי אחריות:

  • בניית תוכניות עבודה ומעקב ביצוע אל מול מנהלי הייצור.
  • תכנון חומר בהתאם לתוכניות הייצור .
  • פתיחה ודיווח פקודות עבודה
  • קידום עבודה ועמידה בלוחות זמנים
  • מעקב הזמנות לקוח
שלח קורות חיים

 

מחלקה: אחזקה, מפעל החברה בנצרת עילית/נוף הגליל

משרה מלאה

דרישות התפקיד:

  • רשיון חשמלאי מוסמך לפחות, רשיון חשמלאי ראשי - יתרון
  • נסיון קודם בתפקיד דומה במפעל יצרני – עדיפות לחברות מזון או תרופות
  • רקע טכני בפניאומטיקה
  • נסיון עם מכונות תעשייתיות ויצרניות

תחומי אחריות:

  • ביצוע עבודות תחזוקה ועבודות מכאניות שוטפות לכלל הציוד, המערכות והמכונות במפעל.
  • מתן שירותי אחזקה למערכות שונות במפעל, כגון: אוויר דחוס, מפוחים , מכונות ייצור, מכונות אריזה וכו'
  • ביצוע אחזקה מתוכננת, אחזקה מונעת ואחזקת שבר בהתאם לתקני cGMP.
  • תאום ביצוע אחזקה מתוכננת/שבר במינ' הפרעות לייצור השוטף.
  • פיקוח על עבודות קבלנים, קבלת הצעות מחיר מספקים ותמחור עבודות אחזקה
  • ניטור פרמטרים קריטיים וחיוניים ממערכות וציוד המפעל כגון: טמפ', לחץ ולחות ליצור/ מחסן ומעבדות.
  • ניהול דוחות, בקרות שינוי וחריגות בהתאם לנדרש.
  • עדכון ודיווח כמקובל במפעל.
  • מתן מענה טכני לדרישות מחלקות התפעול השונות.
  • העבודה במשמרות כולל כוננויות לילה
שלח קורות חיים

מחלקה: הבטחת איכות, מפעל החברה בנצרת עילית/נוף הגליל

משרה מלאה + משמרות

דרישות התפקיד:

  • תואר רלוונטי בתחום המזון
  • ניסיון קודם לפחות 1-2 שנים במפעל מזון
  • היכרות עם תקני ISO, HACCP, GMP
  • נכונות לעבוד משמרות ערב
  • עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד
  • עבודה על מחשב: אופיס, פריוריטי, מיילים

תחומי אחריות:

  • עבודה בהתאם לתקני איכות: תקן HACCP , תקן GMP, תקן FSSC 22000 ותקן ISO 9001.
  • ביצוע דיגומים, בדיקות בתהליך ובסיום תהליך .
  • שותפות בתהליכי איכות ובמשימות הנוגעות לתחום האיכות במפעל.
  • ביצוע משימות איכות מיוחדות והכנות למבדקים.
  • ביצוע ביקורת קבלת חומרי גלם ואריזה.
  • ליווי מבדקים פנימיים.
  • טיפול בתלונות לקוח.
  • בדיקת היגיינה, ניקיון במפעל.
  • דיווח אירועים חריגים.
  • הדרכות לעובדי מפעל .
  • יכולת עבודה בצוות
  • תקשורת טובה עם העובדים והצוות.
  • משימתיות, יסודיות ודייקנות, אסרטיביות ומוטיבציה גבוהה

 


שלח קורות חיים

מחלקה: יצוא, משרדי החברה בנתניה

משרה חלקית (50%-60%)

תחומי אחריות:

  • עזרה בהתנהלות מול לקוחות החברה בחו"ל, עבודה מול הממשקים השונים בחברה הקשורים לייצוא
  • כמו כן התנהלות שוטפת מול רגולציות בארץ ובחו"ל (מכון היצוא, לשכת המסחר, משרד הבריאות) ותמיכה שוטפת במערך הייצוא בחברה.
  • התנהלות שוטפת מול מחלקת הגרפיקה/ תפ"י/ לוגיסטיקה.

דרישות:

  • אנגלית ברמה גבוהה (ברמת כתיבה וקריאה) חובה
  • שפה נוספת – יתרון (רוסית, ספרדית)
  • סדר וארגון ברמה גבוהה חובה!
  • שליטה מצוינת בתוכנת OFFICE חובה
  • ידע בפריוריטי
  • ירידה מדוקדקת לפרטים חובה
  • בעל /ת תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה עצמאית ויכולת עמידה במצבי לחץ
שלח קורות חיים