לרזות כבדרך אגב (חלק א)

מי אמר שחייבים להימנע ממאכלים אהובים ולהגביל את עצמנו בשביל לרדת במשקל? היום זה כבר ברור: שינוי של מספר הרגלים נפוצים יכולים לעזור לכם להוריד כמה קילוגרמים עודפים בלי להיפרד מהמזון האהוב עליכם. כתבה ראשונה בנושא.

אכלו באיטיות
אכילה איטית היא הרגל מבורך ואחת הדרכים החשובות והאפקטיביות להרזיה ללא דיאטה. ארוחות הנצרכות במתינות מרגילות את הגוף ליהנות ממנות קטנות ומפעילות את ההורמונים המשדרים שובע. זלילה תאוותנית וחפוזה של האוכל חוסמת את שידור האותות הללו ובכך היא גורמת לאכילת יתר. לכן, כוונו טיימר ל- 20 דקות והמציאו עצמכם מחדש כאכלנים איטיים.

לישון במקום לנשנש
שעת שינה נוספת בכל לילה תסייע לכם להשיל ממשקלכם 7 ק"ג בשנה – כך על פי חוקר אמריקאי שביסס את חישוביו על צריכה יומית של 2,500 קלוריות. כאשר מחליפים פעילויות בטלות בשינה, מדלגים על אותם נשנושים שנצרכים בזמנים אלה וחוסכים ללא מאמץ 6% קלוריות פחות (כמובן שהתוצאות משתנות מאדם לאדם). בנוסף, ישנן הוכחות שמעט מדי שינה מעוררת את התיאבון וגורמת לתחושת רעב חריפה.

גיוון כתחבולה עצמית
גוונו בירקות ופירות. אכלו שלושה סוגי ירקות לארוחת ערב. התכולה הגבוהה של סיבים ומים תמלא את הקיבה שלכם בעזרת פחות קלוריות. בשלו אותם ללא תוספת שומן ותבלו במיץ לימון ובעשבי תיבול במקום ברטבים עתירי שומן – מעדן!

לרפד את הקיבה במרק
פצחו את הארוחה עם מרק מבושל על בסיס ירקות חיים וקטניות, כמו מינסטרונה, פטריות וכרוב עם עדשים אדומות או אפונה. בצורה כזו תמלאו את הקיבה בפחות קלוריות, תאטו את האכילה ותקטינו את התיאבון. אפשר להתחיל גם עם מרק צח דל-מלח ולהוסיף אליו ירקות טריים או קפואים ולבשל בחום נמוך. ממרקים מוקרמים, בכל אופן, עדיף להימנע כי הם מכילים הרבה שומן וקלוריות.

עברו לדגנים מלאים
תכסיסים אסטרטגיים ידועים להורדת משקל הם צריכה של דגנים מלאים כמו אורז חום, שיבולת שועל, כוסמת וחיטה מלאה. הם תורמים לתחושת המלאות באמצעות צריכה מופחתת של קלוריות, משפרים את רמת הכולסטרול והכי חשוב – הם נגישים מתמיד והיום ניתן למצוא אותם (בחנויות הטבע) אפילו בוופלים, בבצק פיצה, במאפינס ובפסטה.

לא מוותרים על הפיצה
בחרו תוספות של ירקות לפיצה במקום גבינות וחסכו כ-100 קלוריות בארוחה אחת. להכנת פיצה דלת קלוריות מתוצרת בית: הקטינו את כמות הגבינה הצהובה או השתמשו בגבינה טבעונית, שבאופן טבעי גם תהיה ללא כולסטרול, הניחו אותה על קלתית דקה של בצק עם מעט שמן זית.

לשתות בחוכמה: הפחיתו את כמות הסוכר
החליפו משקה ממותק אחד במים ומנעו צריכה של 10 כפיות סוכר. הוסיפו לימון, נענע, או פירות קפואים להעצמת הטעם וההנאה. אם ממש חייבים מתיקות אפשר להשתמש בסטיביה או בסוכר קוקוס.

לשתות בחוכמה: השתמשו בכוס גבוהה וצרה
שתו מכוס גבוהה וצרה במקום מכוס קצרה ורחבה, על מנת להפחית את כמות הקלוריות שבמשקה – וגם במשקלכם – ללא דיאטה. על ידי כך תשתו כמות של 25-30% פחות מיץ, משק מוגז, יין או כל שתייה אחרת
איך זה עובד? ד"ר בריאן וונסינק טוען שרמזים ויזואליים יכולים לרמות אותנו ולגרום לנו לצרוך יותר או פחות. מן המבחנים שערך באוניברסיטת קורנל עולה שאנשים מוזגים כמות גדולה יותר לכוס קצרה ורחבה, ואפילו ברמנים מנוסים עושים זאת.

לשתות בחוכמה: הגבילי את כמות האלכוהול
באירועים שבהם נהוג לשתות אלכוהול, לאחר המשקה הראשון, שתו משקה לא אלכוהולי דל קלוריות, כמו סודה למשל, במקום לעבור מיד לעוד קוקטייל, בירה או כוס יין. אלכוהול מכיל יותר קלוריות לגרם (7) מאשר פחמימות (4) או חלבונים (4). יש בו גם כדי למוסס את כוח הרצון שלך ולגרום לך לחסל בלי חשבון חטיפים, אגוזים למיניהם ועוד מאכלים שבאופן רגיל הייתם נמנעים מהם.
זה ענק!

רוצה לקרוא עוד, לחץ כאן>> https://bit.ly/2MlY5TO

טונלין®

טונלין®

Tonalin® CLA 1300 mg

טונלין ® מבית סולגאר מבוסס על חומצת שומן מצומדת בשם CLA. סולגאר עושה שימוש בפטנט המקורי והבלעדי של BASF המסומן כ- ®Tonalin אשר יעילותו ובטיחותו הוכחה ב- 18 מחקרים מדעיים שונים. טונלין® של סולגאר מופק משמן חריע טהור שלא עבר הנדסה גנטית. שמן זה עשיר באופן טבעי בכמות גבוהה של חומצה לינולאית מצומדת. טונלין® מבית סולגאר מגיע במינון מרוכז של 1,300 מ"ג בכמוסה.

לפרטים נוספים
  הדרכה אישית ויצירת קשר
open contacts