ריצה על חול רך: כל מה שצריך לדעת

כשהקיץ כבר ממש מעבר לפינה, פוטנציאל אימוני החוץ רלוונטי יותר מתמיד. אם ריצה היא הספורט שלכם, הכתבה הזו הולכת לדרבן אתכם לקיים את האימון הבא על חוף הים בחיק הטבע במקום להזיע על ההליכון בחדר הכושר.
רק דמיינו את האידיליה: שמש, בריזת הים וקול הגלים המלודי - הרקע המושלם לריצה, כן?
מלבד היתרונות הבריאותיים הברורים שיש לריצה בכלל, לריצה על חוף הים בפרט יש בונוסים עצומים. הסביבה הטבעית, הנוף המשתנה והאוויר הצח שיש לחוף להציע הוא פרייסלס. עכשיו תוסיפו על זה את העובדה שבסיום האימון אפשר לעשות טבילה קרירה ומרעננת בים, שתאושש את השרירים שחיממנו וקיבלנו חוויה קתרטית שתעניק לנו מספיק שקט נפשי בשביל לא לראות את הפסיכולוג שלנו באותו שבוע.

המאמץ אל האושר
בעוד שריצה על החוף דורשת עבודת אימון מאומצת וקשה יותר, מחקר הראה שהיא גורמת לנו להיות מאושרים יותר. המפגש עם הטבע והשהייה בסביבתו, עשירה בגירויים ויזואליים שונים כמו דיונות חול וחיות חוף שונות אשר משפרים לנו את חוויית הריצה והופכים אותה לדינמית ובלתי צפויה. מחקרים מראים כי ריצה בחוץ מגבירה באופן משמעותי חיוניות, התלהבות, הנאה והערכה עצמית, ובד בבד מפחיתה רמות סטרס, דיכאון ועייפות.  

החוף – מסלול מכשולים בפני עצמו
החוף מהווה מסלול מכשולים בפני עצמו, חוסר העקביות במשטח שעליו רצים מאתגר ודורש מהשרירים של הגפיים התחתונות במיוחד מאמץ מוגבר. עם הזמן ועם הרבה התמדה, עולה משמעותית סבולת השרירים והרגליים מתחזקות.  
אפשר גם להיות יצירתיים ולהשתמש בסביבה הקיימת בחוף כמסלול מכשולים אישי ודינמי, כזה שאי אפשר להשיג בריצה על משטח קשה בחוץ ובטח שלא על הליכון. דרך אגב, את הספרינטים אפשר לשמור בשביל ריצה על האספלט, המנטרה שלנו בריצה על החול צריכה להיות לפי העיקרון של ראייה למרחקים ארוכים ולא קצרים. אנחנו רוצים לרוץ לפי הקצב הנכון לנו ולא לתת פוש חזק מדי שיעייף ויעצור אותנו לפני שסיימנו.

היתרונות הברורים לריצת חוף:
•    אימון עם נוף לים -  אי אפשר להגיד שהוא לא נעים אסתטית..
•    שרירי העקב שלכם הולכים להתחזק פלאים ולפתח עמידות גבוהה  
•    תשכחו מפקקים, מכוניות או אופניים חשמליות  
•    אתם יכולים לשרוף עד 30% יותר קלוריות בריצה על החוף מאשר בריצה על משטח קשה!  
•    תנאי החוף כוללים רוח חזקה שעוזרת לבנות יותר התנגדות ומאפשרת אימון מאתגר הרבה יותר
•    לריצה על החול אימפקט נמוך בהשוואה לריצה על משטח קשה ולכן סלחנית יותר כלפי הגוף
•    מידע מחקרי עדכני מראה כי על אף רמת הקושי הגבוהה שמאפיינת אימון בחיק הטבע, הוא ירגיש לנו פחות קשה מאימון סטנדרטי, יעזור לנו להיות פחות שליליים ואפילו יגביר לנו את המוטיבציה וישמור על רציפותה לאורך זמן

החסרונות:
•    אין באמת חסרונות, אבל יש לקחת בחשבון שחשיפה מוגברת לשמש עלולה להוביל לכוויות ולהתייבשות, לכן, לפני הריצה חובה להצטייד כראוי וזה אומר: להימרח בקרם עם מקדם הגנה גבוה ולקחת בקבוק מים

רוצים להגיע להישגים? תכירו את No.7
אי אפשר פשוט להשתפר באימונים בלי להתמיד בהם. הגוף צריך להיות מוכן למאמץ ולעומס הנדרש ממנו ולכן בשביל להשיג את המטרה במובן הרחב שלה, יש לתחזק שגרת אימונים ממושכת ולהימנע מפציעות. זה אומר לזוז ביעילות ובמלוא טווח התנועה האפשרי, תוך שיפור ביצועים ועמידה ביעדים שהצבנו לעצמנו. שימוש ב- No.7, תוסף תזונה ייעודי לשיפור התנועה, הגמישות והמוביליות, יעזור לכל מתאמן בין אם הוא חובבן או ספורטאי מקצועי להישאר על המסלול וליהנות מתנועה מלאה ואיכותית לפי הטווח הבריא שלה.

לא זזים בלי No.7! No.7 הינו תוסף תזונה חדש הזוכה להצלחה בינלאומית. מדובר בפורמולה ייעודית המכילה 7 רכיבים ובהם רכיבי פטנט הנמצאים בחזית המחקר התזונתי! No.7 זוכה למוניטין מצוין בקרב רופאים, אורתופדים וראומטולוגים. מדובר במוצר שזכה בפרסים עולמיים בתחום. No.7 מכיל שילוב סינרגטי עוצמתי של רכיבים המייצגים שילוב חדש של רכיבים בעלי אפקטיביות גבוהה! No.7 מסייע בשמירה על איכות החיים ע"י החזרת יכולת התנועה, הגמישות והתפקוד היומיומי. No.7 מכיל קולגן פטנטי ®UC-II הנספג במנגנון ייחודי ואפלפין® - תערובת פטנטית סינרגטית וחדשנית המשלבת תמצית בוסוואליה מועשרת עם AKBA. No.7 עוד מכיל : • תמצית שורש כורכום וג'ינג'ר במיצויים מרוכזים ופוטנטיים המקדמים פי 4 יותר ספיגה בגוף! • פטנט Ester C® המסייע להטמעה טובה יותר של UC-II® • פטנט BioPerine® המגביר את זמינות הביולוגית של הכורכום ב-2000%! • אבקת פלפל חריף (Capsicum)

לפרטים נוספים
  הדרכה אישית ויצירת קשר
open contacts